13.5.10

Klişe Bir Film için Olası Replik

/adam;bir köşede sigarasını içerken, cep telefonuyla konuşmaktadır.ayık olmadığı her halinden bellidir.ama yine de ayaktadır.
/kadın;tekli koltukta oturmuş, telefonuna sarılır gibi tutunmakta ve dizleri göğsündedir.


-En kötü kabusuna dönüşeceğim bebeğim.Bu yüzden her gün uyumadan önce, beni düşünmekten vazgeçmelisin.
-Ama ben senin yanında olmak istiyorum.
-Benim yanımda olmak, saf acıdan başka bir şey vermeyecektir sana.
-Benim gerçek hissetmemi sağlıyorsun.
-Bu ateşten gömlek.
-Benim çekeceğim acıdan sana ne? Ben, seni istiyorum.
-Kendine, seni sevebilecek bir adam bul.
-Benim sana ihtiyacım var!
-Bana değil, çin malı ucuz üretilmiş bir oyuncağa ihtiyacın var sadece.
-..
-Benden önce yaşadığın plastik dünyanda senin içi ayrılmış, güzel yalanlarla döşenmiş salonlar bekliyor seni.Böylesi daha kolay.
-Korkuyorsun.
-...
/dudağının kenarından gülümser.
-.....
......
......
/bu sırada duymayacağımız,anlaşılmaz bir sürü şey zırvalar kız.Bir nefes alma anında.
/adam;
-Vaktinde biraz zekaya sahip olduğunu düşündüğüm için acıyorum kendime.
-Siktir git! Megolaman bir manyaktan daha fazlası değilsin.
/telefon kapanır.adamın dudağının kenarında ki gülümseme adeta oraya yapışmış ve kulaklarına doğru genişlemektedir.karanlık sokağa doğru arkasını döner ve sakince gözden kaybolur.


*Film: Megolaman Manyak


**Dipnot:Yazarın bozuk Türkçesinin sebebi, bu diyalog fikrine ilk düştüğünde, İngilizce haliyle varolmasıdır. Şu şekilde;


A Dialogue for a Love Movie

-I'm gonna be your worst nightmare,babe.So give up thinking about me before you sleep.
-But I want to be with you.
-What a mind wants pure pain?
-You make me real.
...

Hiç yorum yok:

Okuyucu